Vaktmester
Publisert 10-03-2017
Bjerkedalen borettslag har avtale med Driftshjelp AS som er en underleverandør av Boligforvalterne-
Tlf: 480 27 178 Epost: vaktmester@bjerkedalen.no
Vi har inngått avtale om snørydding i perioden 1 desember til 1 april. Derfor vil vi ha 50 % bemanning på vaktmester i samme periode. Arbeidstid for vaktmester vil derfor være
Mandag 8-16
Tirsdag 8-10
Onsdag 12-16
Torsdag 8-10
Fredag 12-16
Resten av året vil det være 100% bemanning av vaktmester.
De har kontor i K51 (under vaskeriet) og har arbeidstid fra kl.08:00- 16:00 mandag- fredag.
Vaktmester er borettslagets tjenestemann og skal vises respekt.
Han utfører følgende oppgaver på borettslagets fellesområder/ansvar:
- bytter lyspærer i trappeoppganger, kjeller,
- ytterdører som ikke går i lås
- vinduer på loftet som lekker
- radiatoren ikke fungerer som normalt
- sjekk/bytte av røykvarslere
- deler ut slukkeutstyr
- + andre oppgaver som hører vaktmestertjenesten til.
Vaktmesteren utfører ikke oppdrag som vannlekkasje på bad/kjøkken, kraner som lekker, sikringer som ryker eller andre feil/mangler i leiligheten. Dette er beboers eget ansvar Han har mange gjøremål og andelseierne oppfordres derfor til å henvende seg per epost eller per telefon. Er det viktig med hurtig avklaring stiller selvsagt vaktmester opp på kort varsel innenfor arbeidstiden. Utenfor arbeidstid er det kun ved fare for skade på bygninger eller mennesker at vaktmester skal kontaktes.